601 55 00 75

Gadżet szyty na miarę możliwości

2018.10.17
Gadżet szyty na miarę możliwości

Wszyscy lubimy prezenty. Zarówno związane z okazjami prywatnymi, jak i te otrzymywane zupełnie bez przyczyny.

Nie ulega wątpliwości, że niezwykle ciekawym dodatkiem stają się również gadżety reklamowe. Do tego stopnia, że wiele osób na różnego rodzaju targach, prezentacjach czy też spotkaniach po prostu zbiera różnego rodzaju drobiazgi z charakterystycznymi logotypami. Dla marki to ogromna szansa, by wyróżnić się z szeregu innych firm oraz pozostać w pamięci potencjalnych klientów lub kontrahentów. A to bardzo często przekłada się na generowane zyski. Główną cechą dobrego gadżetu będzie więc i jego użyteczność, i jego oryginalność, i atrakcyjność.

Postaw na pewniaki

Nietrudno zauważyć, że szczególnie w przestrzeni biurowej niemalże otoczeni jesteśmy przez różnego rodzaju gadżety, na których widnieją logotypy różnych marek – niekoniecznie z branżą związanych. Takie gifty jak teczki, długopisy, notesy na stałe wrosły w nasz krajobraz i nie ma się co dziwić, ale na różnego rodzaju eventach to właśnie tego typu rzeczy cieszą się największą popularnością. I nawet jeśli nie zwracamy uwagi na konkretne logotypy, to w naszej świadomości powstaje zaufanie do marki, rozpoznajemy ją w reklamach i bardzo często chętniej wybieramy jej produkty czy usługi. Gadżety reklamowe to niewątpliwie wydatek, ale również i inwestycja, która przy dobrym pomyśle może po prostu zaprocentować. Dlatego warto postawić na oryginalność, iść za potrzebami klientów i kontrahentów oraz odważyć się zaskakiwać. Bo dobry gadżet jest skuteczny, a nie musi być wcale drogi. Poza wspomnianymi artykułami papierniczymi dużym powodzeniem cieszą się kalendarze czy też kubki na przykład na zupę. Choć nie generują dużych nakładów finansowych, to są przedmiotami wykorzystywanymi codziennie, a większość ludzi po prostu się z nimi nie rozstaje.

Gadżet reklamowy w wersji Premium

Niedrogie i uniwersalne gadżety przydają się w codziennych aktywnościach i warto z nich korzystać, ale dedykowane do konkretnej branży czy też klienta upominki mogą być bardzo ciekawym pomysłem, by trafić dokładnie w potrzeby odbiorcy. Wiele może zrobić nawet ekskluzywne, spersonalizowane etui na dokumenty lub nawet długopisy o unikatowym kształcie. Nawet najbardziej „pospolity” przedmiot możemy przygotować w taki sposób, by stał się on niezwykle atrakcyjny i oryginalny. Zazwyczaj z tego typu spersonalizowanych gadżetów korzysta branża medyczna i farmaceutyczna, ale coraz częstej widać pomysłowe gifty dla informatyków czy też ludzi pracujących w socialmediach. Gadżet w wersji premium wymaga nie tylko większych nakładów finansowych, ale przede wszystkim kreatywności. Takie gifty muszą być już powiązane z branżą, czy też dostosowane do konkretnych klientów. Wiele marek inwestuje więc w oryginalne pendrivy czy akcesoria do ładowania telefony. Popularne są również zestawy kosmetyków czy też akcesoriów do makijażu czy pielęgnacji. Dodatkowo, powodzeniem cieszą się również różnego rodzaju gadżety związane z fotografią.