601 55 00 75

Dlaczego warto podarować klientom przydatne gadżety?

2018.02.20
Dlaczego warto podarować klientom przydatne gadżety?

Marketing jak żadna inna branża powinien wyprzedzać oczekiwania klienta, stale zaskakiwać, a firmy niezmiennie muszą wkładać dużo energii w to, by zaistnieć na rynku, jak również w to, by się na nim utrzymać.

Dotyczy to zarówno tak modnej reklamy w Internecie i działań w mediach społecznościowych, jak i oczywiście kreowania wizerunku na przykład za pomocą firmowych gadżetów. Co istotne, warto, by one wszystkie były spójne i działały na korzyść rozpoznawalności marki, bo tylko wtedy inwestycja się zwraca. Zadowolony klient, który kojarzy nasze logo z profesjonalizmem, to najlepszy adresat ciekawych, innowacyjnych i wyjątkowych kampanii reklamowych.

W pułapce gadżetów

Wiele osób z gadżetami reklamowymi spotyka się codziennie. Nie wszystkie są warte uwagi czy przydatne. Nie wszystkie również charakteryzują się odpowiednią jakością. A należy pamiętać, że to właśnie pomysł na firmowy gadżet oraz rzetelnie jego wykonanie i wręczenie klientowi są złotym środkiem na skuteczną kampanię.

Kluczową rolę w promocji wizerunku będzie miało oczywiście logo. Inwestycja w jego jakość i rozpoznawalność będzie więc tak samo ważna, jak cała kampania. Logotyp buduje pozytywny obraz firmy, więc powinien doskonale się prezentować zarówno w mediach, jak i na mniejszych czy większych gadżetach.

Co podoba się klientom?

Klienci lubią gadżety – szczególnie te praktyczne, dobrej jakości oraz wykorzystujące zaskakujący pomysł. Ta wiedza pozwala w takie sposób budować strategię marketingową, by trafiać do odpowiedniego odbiorcy. Sam upominek powinien przede wszystkim zaspokajać potrzeby klienta, kontrahenta czy też partnera – a tym samym jego głównym założeniem musi być indywidualizacja, ponieważ to ona buduje relacje. A te są potrzebne, jeśli chcemy tworzyć pozytywny wizerunek.

Sam gadżet – torba, koszulka, długopis czy pendrive to zazwyczaj przedmioty codziennego użytku. Nie tylko są klientowi potrzebne, ale również stale wiążą go z firmą, ponieważ marka i logotyp towarzyszą obdarowanemu na każdym kroku. Tym samym jest on pozytywnie nastawiony do oferty, jaką mu zaproponujemy.

Rankingi popularności

Ciekawy gadżet może być punktem wyjścia do współpracy, jak również interesującym zakończeniem negocjacji. Zawsze jednak w pozytywny sposób wpływa na postrzeganie firmy przez klienta lub kontrahenta. Ten efekt możemy wzmocnić, wybierając gadżety spersonalizowane, które trafią do konkretnych odbiorców, a nie do każdego. To ciekawy pomysł na docenienie stałych współpracowników.

Zapewne każdy ma ulubione upominki, które mu często towarzyszą oraz takie, które od razu lądują na dnie szuflady lub w koszu na śmieci (w sumie to też mógłby być dobry pomysł na gadżet). Warto oczywiście inwestować w tę pierwszą kategorię. Klienci i kontrahenci szczególnie lubią pendrive'y, power banki i inne dodatki komputerowe, parasole, ekskluzywne czekoladki czy też praktyczne długopisy. A wszystko w kolorach, kształtach i opcjach dostosowanych do pomysłu, branży i strategii. A jeśli wymyśliłeś coś, czego jeszcze nikt nie ma, pomożemy ci to zrobić.