601 55 00 75

Gdy sport promuje markę

2019.03.15
Gdy sport promuje markę
Niewątpliwie wzrost zainteresowania różnymi dyscyplinami sportu dość mocno wpłynął na rynek akcesoriów dedykowanych zarówno amatorom, jak i zawodowcom.

Ten trend sprawnie wykorzystują również agencje reklamowe, traktując przestrzeń na koszulkach, bidonach czy torbach jako doskonały nośnik promocji marki. Co istotne, ten sposób na marketing z zasady niesie bardzo pozytywne wrażenia, ponieważ promuje zdrowy tryb życia, aktywność na świeżym powietrzu oraz sport. Taka promocja w jakiś sposób powinna być związana z działalnością firmy, ale może być również doskonałym pomysłem na zmianę jej wizerunku.

Pozytywne wibracje w sporcie

O zaletach uprawiania jakiejkolwiek dyscypliny sportu nikogo nie trzeba przekonywać, ale coraz więcej osób zaczyna się na poważnie interesować treningami, korzysta z doradztwa specjalistów, ma spersonalizowany program rozwoju, a tym samym dba również o odpowiednią odzież i szereg różnych niezbędnych gadżetów. A tych każdy sportowiec potrzebuje naprawdę sporo. To zapotrzebowanie warto wykorzystać w planowaniu strategii marketingowej, pamiętając o tym, że ubrania i akcesoria powinny być wykonane z doskonałej jakości materiałów oraz być użyteczne. To jednak inwestycja, która się opłaca, ponieważ marka dociera do różnych osób, które mają wspólne pasje, a tym samym do potencjalnych klientów.

Sportowcy to dość specyficzna i wymagająca grupa klientów. Są oczywiście odbiorcami szeregu różnych produktów, ale ich wybór z zasady ograniczony jest do funkcjonalnego charakteru a w drugim wymiarze do estetycznego. Właśnie aktywność i wygoda powinny być kluczem przy wyborze najlepszych gadżetów. Na pierwszym miejscu będą oczywiście koszulki takie jak na przykład produkt Active Sports. Warto zainwestować w te uszyte z materiałów termoaktywnych bądź nawet wykorzystujących kompresję, które są oddychające, mają płaskie szwy i świetnie sprawdzają się zarówno w trakcie ćwiczeń na siłowni, jak i w plenerze. To również największa powierzchnia reklamowa do wykorzystania. Zestaw uzupełniają spodnie lub spodenki bardzo często dobrane do konkretnej aktywności. W tym wypadku również warto zainwestować w komfort. Na chłodniejsze dni sprawdzą się również sofshelle.

W trosce o aktywnych

Gadżety dedykowane sportowcom oczywiście sprawdzają się także po treningu czy też w codziennych aktywnościach. Na przykład nowoczesne bidony to must have każdego, kto poważnie myśli o zdrowiu. Nowoczesne butelki z wkładem na owoce czy zioła wykorzystują różne mechanizmy, ale efekt jest jeden – możesz sięgnąć po wodę dokładnie wtedy, gdy jej potrzebujesz. Bidony to również idealne miejsce na promocję marki, ponieważ praktycznie nie rozstajemy się z charakterystyczną kolorową butelką z napojem. Dużym powodzenie cieszą się również saszetki sportowe, w których bez problemu można przechować wszystkie niezbędne rzeczy nie tylko w czasie joggingu, ale także na spacerze czy nawet w pracy, kiedy telefon chcesz mieć przy sobie, a niekoniecznie masz ochotę wypychać kieszenie czy nosić torebkę.

Dlaczego warto inwestować w gadżety dla sportowców?

Przede wszystkim osoby aktywne wywołują bardzo pozytywne skojarzenia. Skoro dbają o ciało i zdrowie, to znaczy, że wybierają dobre i sprawdzone rzeczy – czyli w dużym skrócie marka, którą promują, musi być godna zaufania. Warto pamiętać o tym, że wiele z popularnych firm inwestuje w sportowców szczególnie zawodowych i dotuje wyjazdy na zawody a nawet ekstremalne wyczynowe uprawianie letnich czy zimowych aktywności. Oczywiście nie wolno również zapomnieć o gadżetach elektronicznych, które zdominowały już myślenie o sporcie czyli różnego rodzaju opaskach, krokomierzach, zegarkach czy też GPS-ach, a także tych, które gwarantują bezpieczeństwo jak najzwyklejsza latarka. A długa listę zamykają gotowe zestawy do gier takich jak bule i także tych rodzinnych, a to promocja aktywności już od dziecka.