601 55 00 75

Gadżety korporacyjne dla promocji marki

2018.08.24
Gadżety korporacyjne dla promocji marki

O pracy w korporacjach krąży wiele żartów, ale dla wielu jest doskonałym przykładem na szybką a nawet spektakularną karierę.

Wszystko oczywiście od predyspozycji, dobrego momentu oraz umiejętności poddania się pewnemu określonemu systemowi pracy. Co istotne, dla wielu osób to bardzo ciekawe doświadczenie, a relacje między pracownikami potrafią być dość zażyłe. Można nawet zauważyć, że w obrębie społeczności korporacyjnych funkcjonuje już pewnego rodzaju kod językowy, który w ciekawy sposób może się przełożyć zarówno na rodzaj i jakość gadżetów wewnętrznych, jak i sposób promocji marki pracodawcy.

Gadżety dla kandydatów i pracowników dla promowania marki pracodawcy (employer branding)

Nie ulega wątpliwości, że dobry gadżet - prezent dla pracownika korporacji może z jednej strony być zabawnym prezentem, który sprawi przyjemność, a z drugiej może na przykład pomóc w organizacji miejsca pracy czy samego jej trybu. Nie ulega wątpliwości, że w jednym i drugim wypadku będą to bardzo często przedmioty z napisami zabawnymi, traktujące o konieczności ciągłego bycia w pełni zaangażowanym, o zleceniach ASAP czy też bardzo długich godzinach pracy. Co najważniejsze, tego typu prezenty są zrozumiałe bardzo często dla wąskiej grupy społecznej i zawodowej. Tak zwane inside joke są oczywiście domeną nie tylko pracowników korporacji, ale również wielu innych branż. Doskonałym pomysłem może być na przykład koszulka z ciekawy napisem nawiązującym do sposobu pracy. Nawet jeśli nie wpisze się w biurowy dress code, może być fantastycznym gadżetem na wieczorne wyjście czy też wyjazd integracyjny. Kobiety z pewnością ucieszą się z niezwykle mocnych toreb ekologicznych, które są niezwykle przydatnym gadżetem, a z drugiej strony są świetnym tłem dla branżowej grafiki. Koledze z pracy zawsze można sprezentować organizer czy na przykład etui na wizytówki. To doskonały gadżet przy okazji awansu.

Gadżety promujące korporacje

Choć praca w korporacji rządzi się własnymi prawami, to nie ulega wątpliwości, że bez klientów nie będzie w stanie funkcjonować. Wiele gadżetów dla potencjalnych kontrahentów może być inspirowane na przykład ciekawymi maksymami lub też wykresami potwierdzającymi coraz lepszą strategię firmy. W takich sytuacjach zawsze sprawdzają się kubki oraz długopisy. Poza tym w szeregu mniej lub bardziej pożytecznych i nośnych gadżetów reklamowych warto zwrócić uwagę, na jakim efekcie nam zależy i jakiego klienta chcemy pozyskać.

Firmowe gadżety konferencyjne i targowe

Powyższe kubki czy długopisy świetnie sprawdzą się jako gadżety promocyjne na targach czy też jako gadżety dla pracowników, ale coraz bardziej zauważalny jest trend, który stawia na ekskluzywne i eleganckie gify. Doskonałym pomysłem wydaje się być na przykład galanteria skórzana czy też markowe produkty z logotypem marki. Ten rodzaj gadżetu sprawi, że nasz klient poczuje się doceniony. Niezwykle istotnym trendem są również przedmioty ekologiczne. W prostej drodze będą świadczyć o naszym zaangażowaniu w ochronę środowiska, zrównoważony rozwój czy też motywowanie do cywilizacyjnych zmian. Dodatkowo torba jest idealnym miejscem na zaprezentowanie filozofii korporacji.